onsdag 17 december 2008

tiden står inte stilla precis

Äntligen har vi fått en ny dator eftersom den lilla kräkts ner den gamla.... kaskad! Julen är här.... kan inte riktigt fatta det. Det kan bero på att vi knappt haft en enda minusgrad men oxå för att tiden går så fort! Jag är fortfarande kvar i november...De flesta klapparna är inhandlade och alla julkort är skickade. Nu vill jag bara ta det lugnt med familjen och äta mig proppmätt på skinka, jansson, prinskorvar och köttbullar. Och stuvad spenat! I like!

Nu ska jag stoppa lite i magen medans det är lugnt.. men nu vet alla att vi fortfarande lever :) Kram på er alla

1 kommentar:

Emma sa...

Det var skönt att höra att ni fortfarande är "still going strong" :)
Tack för julkortet det var SÅ FINT. Har visat det för alla. Och alla säger att hon är sååååååååå söt, och det är hon verkligen.

Jag har slitit av en sena i andra handen så nu lägger jag ner mitt företag till den 31:e så jag är något depp.
Har suttit på sjukan 2 dagar i rad nu. Ska opereas efter nyår:(

Men alla klappar är handlade och här börjar lunget infalla inför helgerna.

Fast det hade varit roligare om man inte hade en stor skena på ena handen och en hägerhand jag inte kan vrida. Har ångerts inför var toa besök:)

Saknar er. Ska vara sjukskriven efter operationen och då kanske jag kan komma o bo hos er ett tag.

Kram Emma