tisdag 13 april 2010

I have a dream....

Idag satt jag och dagdrömde om komposter...Jag älskar det mesta som har med miljötänk att göra. På nätet hittade jag en Balkongmulle :) 1500 riksdaler och den skulle bli min. Men men det finns andra hål att stoppa pengarna i... Men drömma är gratis! På min kvällspromenad drömde jag om att få bo i ett miljöhus som ligger lagom nära jobbet. På uppfarten skulle min lilla miljöbil stå och bakom huset skulle det stå komposter. En tvättställning á la änglamarksreklamen skulle oxå få plats där.Jag skulle vilja ha ett litet grönsaksland där man kan odla morötter och rädisor. Jag har verkligen inga gröna fingrar så det måste vara lättodlat.

När jag kom hem idag blev jag glad :) Det låg två böcker och väntade på mig. Så ikväll hoppar jag Dating in the dark för att läsa Mark Levengood och Nam Lee istället. Me like!

Nattinatti!

1 kommentar:

emmalill sa...

Önskar jag hade lite mer av ditt miljö tänk. Jobbar på det i varje fall :)
Kul med nya böcker. Just nu håller jag på att averka ljudbok, o alla vakna timmar går åt att dona med allt annat så en bok blir när jag åker på semester nästa gång år 2055

Massor av kramar