torsdag 16 april 2009

fullt ös

Nu är det mycket att göra fram till nästa helg då lillskiten ska barnvälsignas. Jag var tvungen att ha ett par nya byxor (av det finare slaget) och det är bannemig inte lätt när man varit gravid och de där extrakilona vägrar att dra åt (&%¤¤#/... (skogen)

Nu har jag lagat kycklingpurre med morötter och sötpotatis till lillskiten. I kokspadet hade jag i ett par lagerblad och några kryddpepparkorn + purjo. Hoppas det smakar :)

Nu ska ja titta på hjälp jag är med i en japansk tv-serie... eller nått sånt. (+ irritera mig lite på släkten)

1 kommentar:

emmalill sa...

Hoppas du hittar ett par byxor, usch det är svårt när man inte känner sig iform igentligen.

Vad duktig du är som gör egen barnmat. Jag gör ju knappt mat till oss:P

Låt inte släkten ta för mycket energi, spar den till oss i helgen istället:)

Kram