måndag 6 april 2009

loooong time nooo see

Jag har fått pikar om att det var länge sen nu som jag skrev ngt.... och det stämmer ju faktikst. Tiden rusar iväg snabbare än X2000. Lillskiten är om några dagar 6 månader, ett halvår!! Om lika lång tid är hon ett år.....de senaste månaderna har gått snabbast eftersom det varit mer att göra. Nej... jag ska nu bara ta det lugnt efter att barnvälsignelsen är klar 25/4. Då är det lite mer än en månad kvar tills jag ska börja jobba igen. Men hur tar man det lugnt? tjejen vaknar vid 06.00 på morgonen sen är det fullt ös tills hon somnar vid 18.00. När hon somnat är jag på helspänn för att hon vaknar och vill ha mat. Om gud finns vill jag att han skänker en babymonitor (av märket philips) så att jag slipper lyssna så hårt hela tiden.

1 kommentar:

emmalill sa...

hej du vännen. Ja det var ett tag sedan man hittade dig här:)
Vi ser fram emot barnvälsignelsen. Är lite rörigt just nu så vet inte än vilken dag vi kommer, men hoppas på fredagen:)


Kram Emma