lördag 8 augusti 2009

skavsår

Jag har fått skavsår..... det är stort som en femkrona och sitter på hälen... trots detta gick jag 8 kilometer i morse. Med barnvagn och 16-kilosvikten. Nu gör det ont... så i morgon blir det annan motion än promenad iaf... Compeed-plåster hjälper inte... För övrigt har dagen varit helt underbar! Vi sov över hos päronen inatt och fick vakna på landet i frisk och härligt daggig luft. jag plockade en liter blåbär och sen åkte vi och badade. Yli tyckte det var jättekul med allt vatten jag var dock en badkruka och gick inte i längre än till knäna.

Just nu har en mkt kär vän till mig en tävling på hennes blogg. Se här! Jag skulle verkligen vilja lägga beslag på några av hennes verk!

Nu ska jag lägga mig ner och sova. Ska bli så skööööönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Värst vad du har blivit hurtig, det är sånt där som ger oss andra mammor dåligt samvete. Fy på dig! =)

Kilorna borde ju rasa av dig när även Ylvali hjälper till nätterna igenom. Just nu har vi toppen nätter här. Vilgot sover från kl 19 till 4-5 på morgonen. Det är fantastiskt. Får se hur länge det håller i sig. Stor kram till dig och resten av familjen./Angelica