måndag 24 augusti 2009

svininfluensa?

Jag är förkyld...och tack vare alla larm om baconfebern så tror iaf jag att jag åkt på det direkt så fort jag har ont i halsen. Sambon är sjuk han med....Lagom sisådär till semestern. Men jag försöker gå till jobbet ändå. Trots alla varningar. Jag har helt enkelt inte råd att vara hemma förren jag är riktigt j(&%(%(a tokförkyld.

I helgen hade vi det trevligt hos vänner med en söt liten kid som är född mars-08. Så himla kul att se barnen tillsammans och nyttigt att se vad som väntar. Om Yli har hälften så mkt spring i benen som Ion så kommer vi ha fullt upp.

Idag beställde jag en bok :) Jag läser just nu väldigt mkt. Boken jag beställt är skriven av Mia Skäringer från "Mia och Klara" och heter "Dyngkåt och hur helig som helst". Det är en krönikesamling och sen lite ur hennes blogg. Jag ser verkligen fram emot att läsa boken. Hennes blogg var helt underbar iaf. Annars så lånade jag en Marian Keyesbok från grannen... Tyvärr inte lika bra som hennes tidigare.. eller så är det jag som just nu mest gillar att läsa om riktiga människor.

Nu ska jag vila mig. Det blir en tuff dag i morgon.

Kram

3 kommentarer:

emmalill sa...

usch inget kul att må kasst:( Hoppas ni blir bättre snart. ska bli så kul när ni kommer, vi längtar:)
Haha du får gå på ullparty oxå:P hade ju bokat det innan jag visste att ni kom redan i veckan o inte på helgen. Så på torsdagen blir det lite folk här:)

Åhhh jag fick aldrig tag i den där boken " en fusk mammas bekännelse" :( har varit i typ 100 bokaffärer, grrrrrrrr.
Men ska till stockhol till helgen så då kansssssske:)

Ha det bäst kram i massor

emmalill sa...

tack för tipset med boken, men den var slut där...med:P
Så jag beställde 2 andra. Men hade verkligen velat ha den första. Jaja dyker kanske upp något.

Kram

emmalill sa...

jag har letat i ALLA butike i stockholm....o nej jag får inse fakta, jag kommer inte bli ägare till en fusk mammas bekännelse:)