onsdag 2 september 2009

Semester!

Äntligen lite ledig från jobbet. De första dagarna har varit minst sagt kaotiska. Vi är helt enkelt inte vana vid att vara långlediga. Därför har vi försökt få allt gjort på en gång och det blir bara stress av alltihop. Men idag har det nog släppt. Vi har haft en underbar dag hos farmor och farfar. Mycket fika!! Farmor har visat mig hur man gör världens godaste äppelkaka (Ej GI) och sen kom farfars dunderstorebror på 87 bast och hälsade på. Den här karln är blind på ena ögat men hade ändå kört 52 mil från leksand och hit. Han har en fru och en flickvän (som han byter då och då...) Hoppas jag har ärvt denna supergen som gör att man är pigg även efter 80. Yli hånglade dessutom upp mig idag. Helt underbart!!!

I morgon kör vi fullfart igen med öppna förskolan på morgonen och IKEA på eftermiddagen. (Jag och syster ska dit och Yli ska stanna hemma med sin far.Egentid!!) Åh vad jag ska shoppa!!! (In my mind, har bara 200 kr kvar he he)

I måndags skrev jag in mig på närmsta gym. Jag har redan tränat 2 ggr och längtar till nästa. Hoppas min träningskamrat snart blir frisk så att vi kan gå tillsammans.

Nästa vecka drar vi till växjö. Ska bli såååå kul! Ullkalas (spännande!) på torsdagen och sen bara ta det lugnt. Nu mat och sen lägga sig med nya boken och läsa.

KRAAAAM!

1 kommentar:

Vikky a.k.a "Morsan" sa...

Hörrö du tanten :) hör av dig när ni är hemma igen och vi kan träna! Känner mig hyfsat frisk för att kunna sätta mig på en motionscykel i alla fall :) Hoppas att ni har en underbar semester!

ps vi har fortfarande era bakgrejjer hos oss när kan vi lämna tillbaks dem?
/ Vikkan