onsdag 30 september 2009

i´m in love!!!

Jag är så kär i min dotter just nu. Hon har börjat att kramas och det värmer mig så! Under detta första år är det vi som burit, pussat och kramat på henne men så en dag så fick man själv kramar tillbaka. Som en explosion av kärlek! Allt jobbigt som kan vara med barn försvinner när man får deras kärlek.

Just nu är jag dödens trött.... inatt hade Yli-stackarn feber. Hon vaccinerades igår och har dessutom 4 tänder på g. Det blev nästan ingen sömn alls. Stackars de kunder jag pratade med...

I söndags var jag på Pablo Francisco med syster och hennes kille kallad Nyström. :) Så jäkla roligt! Youtuba han så får ni se. Dock var det väldigt mkt under-midjan-skämt. Och mkt röka-på-skämt.

Igår fick jag äntligen snacka lite skit med Emma-vännen. Saknar henne... Längtar verkligen tills hon kommer hit och hälsar på.

Nu ska jag läsa lite bok och sen är det natti-natti.

POK!

Inga kommentarer: