måndag 21 september 2009

lugn

middagen är avklarad, diskmaskinen brummar härligt och på tv:n går Aristocats för fulla muggar. Framför sitter Yli :) Hon pillar på tårna och suttar på nappen. Åh vad lyllos jag är som har henne! Igår lärde hon sig att peka och snart kommer hon att fråga vad allt heter he he

Nu är det inte många dagar kvar på semestern.... de dagar som är kvar ska jag ta väl hand om. I morgon kväll blir det Genus-diskutioner på öppna förskolan, på onsdag IKEA, torsdag inget planerat, fredag jobbfest, lördag kusin-dop, söndag Pablo Fransisco.

Förövrigt har jag träningsvärk! Gött! I var med grannarna i en gympasal igår. Jag var sällan med på gympan när jag var liten. Det var lite pirrigt att stiga in bland alla plintar, mattor och rep. Men oj vad kul det var att svinga sig i ringarna och hoppa på studsbrädan. Även fast jag klämde min tå som nu är ilsket blå. Jag fick lite revansch på mitt barndoms-jag.

1 kommentar:

emmalill sa...

Åhhh så härligt det låter. O vad jag velat fram o tillbaka när jag ska köra upp tiller, men eftersom det trillat in beställningar nu så får det bli efter konstrundan. Då kommer jag behöva en väl behövlig paus:)

Tittar till ert bord varje dag, se till att han har det bra, klappar lite på honom o viskar snälla ord.

Pottstolen ska nu bara monteras så blir den finemang:)

Hälsa

Kraaaaaaaaam