onsdag 5 augusti 2009

Hej hallå!

Sorry att jag inte skrivit på länge men tiden rinner iväg. Jobb och jobb och krångel med sömn och mat. klockan 20:00 sitter man i det närmaste apatisk framför tv:n. I september slutar jag amma. Nätterna igenom tuttas det fritt just nu.. ...jag är som en öppen mjölkbar. Vem skrek "(T)it´s on me"? Det känns som om ryggen stelopererats... måste ligga i samma postition hela nätterna. Om jag vänder mig för att sova som jag vill, vaknar knytet och börjar böka efter tutten. ger jag henne inte är hon plötsligt klarvaken och man får finna sig i att vara vaken ett tag. Nappen hjälper inte. Men i september blir det bannemig ändring. Jag ska sova borta och karl min ska ta fajten på hemmaplan. På dagarna ska jag dock vara hemma. Vill inte vara borta från mina darlings.

Nedräkning pågår till semestern. Då ska jag ta igen alla missade träffar med mammakompisarna. Och jag ska ta igen en massa tid i växjö. Nu ska jag sova.

Inga kommentarer: