torsdag 16 juli 2009

najs med träningsvärk

I förrgår var så riktigt duktig. Jag körde lite intervallträning i spåret här hemma och lyckades att springa 1,5 km. Samma spår orkade jag knappt gå i vintras. Nu har jag lite träningsvärk i magen och det känns kanon. Som ett kvitto på att jag har muskler i magen som fått anstränga sig lite.

På facebook häromdagen "sprang" jag på en blogg som skrivs och drivs av min fd arbetskamrat Jeppe. Han håller oxå på att gå ner i vikt men på ett annat sätt än jag. Jätterolig läsning. Heja heja Jeppe!

Ikväll hoppas jag att lilldamen här hemma vill somna tidigt så att jag kan ge mig ut och springa.

BTW.. har hittat en jättebra och smart sida. http://www.smartasaker.se/. Flera av de uppfinningar som varit med i draknästet (hette programmet så?) återfinns där. Tänk om man haft lite mer pengar... då hade jag köpt.... ALLT!

Inga kommentarer: