torsdag 9 juli 2009

kärlek

jag är kär..... i filmen Twilight.... Helt sjukt bra!!! Sambon somnade men jag låg kvar och bara log medan jag tittade på detta mästerverk till film. Jag vill oxå vara varmpyr!

I förrgår såg vi klart Wolverine-filmen. Den var oxå riktigt riktigt bra! Hmm vem av dessa stjärnor ska jag nu ha som frikort? En människovarg med inbyggt Adamantium eller en vampyr som glittrar som diamanter i solljus? jag kan nog ha båda eftersom sannolikheten inte är så stor att jag skulle träffa på någon av dom.

Just nu känner jag att jag mer och mer slutar att bry mig om folk som jag inte tycker om. Och jag bryr mig mer om de som verkligen betyder något. De som visar att jag betyder något för dom. Jag är så trött på folk som fäller negativa kommentarer om mitt val att jobba även fast min lilla flicka "bara" är snart 9 månader. Hon mår jättebra! Hon får lära känna sin underbara pappa på ett sätt som andra kids kanske inte får. För mig är det skönt att få dela på mig ibland. Och det är underbart att komma hem till mitt barn som spritter av glädje när hon får se mig. jag är oxå trött på bilden av att man som mamma inte ska ha något liv utanför familjen. Visst får jag dåligt samvete när jag ska hitta på något eget men det går över och jag får ny energi som mamma och sambo. (inte fru.. än)

Inga kommentarer: