måndag 13 juli 2009

9 månader

Nu är lilltjejen 9 månader. Och jag har bara 3,6 kilo kvar till gravidvikt :) Och det är absolut inte omöjligt att bli av med. Men hade jag inte börjat med GI hade det inte gått lika bra. Och hade jag inte haft en 16 kilos vikt att lägga i vagnen hade det oxå varit svårare. Det jag funderar på nu är varför så många går med extra kilon som de inte vill ha. (Man kan ju vara lite större och nöjd) Det är inte så svårt att gå ner. Om man dessutom blir av med oönskade kilon i lagom takt växer man i sin nya kropp och får bättre självförtroende på köpet. Nu vet man ju hur man ska göra nästa gång man lagt på sig lite.Vid nästa graviditet vet jag hur jag ska göra.

1 kommentar:

emmalill sa...

Grattis till lilltjejen:) Och grattis till dig, du är så duktig. Behöver gå ner igen då jag nu gått upp alla 7 kg som jag gick ner precis:P

Åhhhhhhhhh drömmer fortfarande mardrömmar om teletubbisarna huuuuu. dom är otäcka.

Kraaaaaaaaaaammmmmmmmmm