måndag 6 juli 2009

bättring

Efter att ha haft en jobbig vecka vände det nu i helgen. Vi har haft två underbara dagar tillsammans. I lördags blev det en oväntad helikoptertur :) Lilltjejen följde med och somnade upp i luften. Det var jättehäftigt och beroendeframkallande! Måste göras igen!

Lill har även fått flytta in i sitt sovrum om nätterna. Eller iaf halva. Det som är jobbigt är att jag inte kan sova även fast hon inte är så långt ifrån. Som att jag ligger och väntar på att hon ska vakna. Igår sov hon jättebra men jag blev nojig och var tvungen att kolla till henne. Hoppas jag vänjer mig snart. Hon ska ju trots att bli äldre och sova hela nätter utan att vakna.

1 kommentar:

Emma sa...

Låter som en bra början i varje fall snart har du vant dig o kan koppla av.
Ringer ikväll
krraaaaaaaaaaaaaammmmmmm