tisdag 27 januari 2009

baka

Idag är jag riktigt duktig :) En promenad med min syster och efter det en smothie med ananas, mango och banan tillsammans med naturell lättyoggi. Ikväll bakar jag eget bröd + att jag gör müsli eftersom det tar lite tid att jäsa brödet. Hoppas det blir bra så att jag kan göra detta till en vana. Annars brukar mitt bröd bli hårt hårt hårt.....med en skorpa på.

Igår var vi på kyrkans öppna förskola. Men ack vad usel jag kände mig....Vi satt i en ring och sjöng typ"bla bla bla gud älskar alla och alla älskar gud bla bla bla...." Jag är väldigt okristen av mig så det kändes väldigt fejkat. Speciellt eftersom alla andra kunde alla sånger och att den ene jag gick det med var en präst :S.... Dit blir det minsann inte fler ggr. Definitivt inte eftersom fikat var så dåligt. Hallå... vem blir mätt på rån och skorpor? Märks att det inte var amningsfika.

Lillplutt är nu 3 ½ månad. 2 veckor kvar till provsmak. Nu ska jag kolla på Shear genius medan degen jäser.

Inga kommentarer: