måndag 12 januari 2009

två steg framåt och ett bakåt

Igår vägde jag mig.. och enligt vågen har jag gått upp!!!Vad gör jag för fel? Det var ju bara ett kilo men ändå.....meningen är ju att alla kilon bara ska rinna av mig nu när jag ammar juh. Nej nu jäklar. Nästa vecka drar jag långt in i smålands djupa skogar. Där jag ska promenera med barnvagnen. Kanske blir det en sväng runt växjö-sjön med. Hade varit trevligt. Kanske träffar på ngn man känner. Attans vad jag saknar V-Ö ibland.

Lillskiten är idag 3 månader :) Helt otroligt..... Vi har börjat få lite rutiner med sömn men maten går sådär. På dagarna vill hon knappt äta men tar igen det på kvällen/natten. Om en månad ska vi börja med mos. Ska bli så kul att se hennes min när hon för första gången smakar potatis.

1 kommentar:

Emma sa...

vi ska promenaera så vi sliter däcken på barnvagnen:P
Det ska bli så kul, läääängtar.

grattis liten plod i efterskott, jag o micke pratade faktiskt om det den 12:e, att hon redan var 3 månader. Och tjejerna har stenkoll:)

Klart vi tar runt om här OCH v-ö sjön. Där är så bra att gå.

Ta det nu lungt, det tog dig 9 månader att gå upp så låt det ta 9 månader att gå ner, stressa inte. Herre gud du var höggravid för 3 månader sen, de e ju ingenting.

Haha, åhh vad jag skulle vilja vara med när hon käkar mos. De e så kul med barns miner:)

kraaaaammmm