tisdag 2 juni 2009

jobb å jobb

så nu har jag börjat jobba igen. Det är lite läskigt... men faktiskt gillar jag kvällarna mer nu. Även om jag är skittrött. Lilltjejen blev jätteglad när hon såg mig efter jobbet. Det värmer om mitt hjärta. Konstigt om jobbet är att fingrarna minns bättre än huvudet. Helt plötsligt gör jag en massa snabbkommandon utan att tänka på det.

I morgon kommer mor och far med en stege så att vi kan fortsätta med barnrummet. Längtar tills det är klart. Just nu står det en uppblåsbar pool där inne som är 3 m lång. Vi får plats 2 familjer i den... sambon hade tänkt att vi skulle ha den på badrummet... men den får inte plats där he he he

nu ska jag vila. Sova blir det inte mkt av inatt heller.

1 kommentar:

emmalill sa...

lyx med egen pool:) Ska bli kul att se rummet sedan.
Kul att det känns bra med jobbet.

Hälsa alla Kramar