tisdag 12 maj 2009

egentid

Idag har jag varit ifrån min lilla i 3 timmar. Det jag gjorde då var att ta en halvmils promenad samtidigt som jag lyssnade på "Män som hatar kvinnor" (Äntligen har jag fått tummen ur att för över den till Mp3n) Efter det tog jag mig till närmaste bibbla och satte mig och läste tidningar. Med mig hade jag choklad och så köpte jag en kaffe. (Om jag velat hade jag fått en kaka till, men nej tack!) Det var så skönt att sitta i bibblan och bara ta det lugnt och njuta. Men självklart så saknade jag min lilla oxå....Känns som att klippa navelsträngen igen. Och hon saknade mig med (aj aj i lilla mammahjärtat)

1 kommentar:

Emma sa...

En bra början:) Sätta sig på biblan var ett bra tips, det ska jag göra någon dag.

Strongt att avstå kakan...är ju ett kakmonster( du har väl sett min blå håriga rygg;) )

Klart att det känns. Är impad att du kunde hålla dig, tror knappast jag klarade 3 timmar första gången....inte utan att lipa i varje fall:)

KRAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMM