söndag 10 maj 2009

kvitto

Japp GI funkar faktiskt :) På en vecka har jag gått ner nästan 1 kilo och jag har därmed nått mitt första mål. Å andra sidan så är varje kilo ett nytt mål att nå. Idag blev det lite hårdträning. Tänk er en solig barnvagnspromenad och lägg till 16 kg extra + en massa backar. Det var det tuffaste passet sedan förlossningen!

I morgon börjar en ny vecka med ny meny och med öppna förskolan som vanligt. Denna vecka ska jag även lämna min sambo ensam ett par timmar för att se hur det går med lilltjejen. vad ska man hitta på? Jag försökte ragga på mig lite extra timmar på jobbet men det ville sig inte. När man väl får lite egentid så vet man inte vad man ska hitta på.

2 kommentarer:

Emma sa...

Gud vad du är duktig. Heja Eve heja Eve.
Kul att det fungera s¨å bra.

Hmmm .......leta upp något underbart cafe med mycket te:) Så beställer du in en hel kanna....eller kom hit:D

Träffen i fredags blev inställd, ska bli på tisdag istället åtekommer så fort jag fått datum.

Hälsa alla.

Krammm

Emma sa...

Tack:) blir så glad av din kommentar.

Men vad du är duktig, kör du med 16 kg kettlebellen då? Tror absolut det blir beach 2009

Önskar jag kunde köra någon bra hårdträning men har ju inte vagn med så ofta o box är ju ute slutet för ett par år:P

Hälsa alla 1000 kramar till er