lördag 23 augusti 2008

Kräftor!

V 33 +3

Idag ska vi fiska kräftor!!!! Mums! Innan vi gör det ska vi hem till mor och far och äta mamma-mat. Sen blir det fiske i Boren lite spel och mys med familjen. Min kära sambo är livrädd för kräftor så jag hoppas att jag får tillfälle att skrämma honom ¤mua ha ha ha¤

I morse med DN kom en bilaga med pjäser som går i Sthlm i höst. Det tipsades bla om Cabaret. 1o oktober har den premiär. Åh vad vad jag vill gå på den!! men vågar man ta en tur till Storstan 4 dagar före beräknad bebisankomst? Skulle inte tro det....Dyrt är det säkert oxå....

1 kommentar:

Emma sa...

Du är ju en liten elaking, fick du skrämt honom:)

Den vill jag oxå se. Hade det varit andra omständigheter så hade du o jag kunat åkt o sett den. Fast micke hade nog gärna hängt på oxå, då han tro det eller ej tycker om att gå på musikaler:)
Kram me