tisdag 26 augusti 2008

Ännu en dag

V33 +6

Nu sitter man på jobbet här igen. Klockan är 06:08. Så lugnt och skönt att jobba tidigt. Dessutom älskar jag bilresan hit. Är det någon årstid jag blir kär så är det på hösten/sensommaren. Luften är frisk och himlen får så fina färger. Denna sommaren påminner dessutom alla dofter och färger mig om förra årets luftballongresa. Åh vad jag vill upp i luften igen!!

Storhandligen gick bra igår. Trots löningen så var det inte så mycket folk och de som var där verkade vettiga. Förutom en som med sin jumbokundvagn absolut skulle parkera mitt i gången mellan grönsaksfrysarna. Nu när det syns så väl att jag är gravid så tycker jag nog att folk borde flytta på sig snabbare ;) *Tyck synd om mig!!!* När jag väl kommer till kassan med min till bredden fyllda (normalstora) kundvagn blev det givetvis avstämmning. Inget kul nöje att behöva packa om allt, men jag fick hjälp av en liten söt tjej som måste ha varit prao eller nått. Hon meddelade att varorna nog inte var packade som innan jag la upp dom på bandet :)

Kram till alla jag tycker om! (Alltså inte till rabiata kundvagns-käringar)

2 kommentarer:

Anonym sa...

det där med att handla måste jag nog börja hjälpa dig med, ryta åt dom lite;P "ser ni inte att hon är gravid" haha
puss och kram sis

Emma sa...

Hahaha. Att det finns så tröga människor, som tror dom äger affären, grrrrrr. Du är grym på att skriva inlägg, mina dagar känns såååå mycket bättre nu när jag får läsa dom.
Kraaaaaaaaaaaaaaam