fredag 29 augusti 2008

Äntligen!

Ikväll är det sista gången jag jobbar till 23:00. Ett skill försvinner från mig och nu återstår det bara hundrafemtioelva stycken. Men detta skill kommer jag inte sakna. Inga fler storhelger! Iofs så kan jag ju vara lugn ändå över jul och nyår iår men men....

Denna månad skulle jag inte köpa ngt extra utan bara lägga pengar på det som är nödvändigt.... men vad gör man inte när man hittar en sånn här på Designtorget! Helt perfekt för mig som bara kan några få barnsånger. Nu skall här sjungas ut!

1 kommentar:

Emma sa...

Ja du alla sätt är bra utan dom dåliga:) Jag kan inte heller sjunga så jag tycker helt klart det kan vara värt vad enda öre att köpa en sådan skiva:)
Ska på loppis imorgon fast jag inte heller har pengar:P Få se vad jag inte tänker fynda imorgon:P
Kram emma