torsdag 28 augusti 2008

Utmärkelse

V34 + 1


Genom en av mina bästa vänner har jag fått en utmärkelse :)




Tack så jättemycket Emma! Nu är det ju så att man ska skicka denna vidare och jag känner ingen som bloggar mer än Emma. De jag läser varje dag är Fotbollsfruns båda bloggar men hon är ju redan stor och känd så vad skulle hon bry sig om en utmärkelse från lilla mig? :) Och så läser jag såklart Emmas blogg med. Den sätter guldkant på min tillvaro helt klart. Idag har jag dock fått ett
nytt tips om en blogg, nämligen Ions blogg. Den ska jag verkligen ta mig tid att läsa :)

Igår var jag Anki och Nairi på yoga. Om man inte var lugn och harmonisk när man kom dit så var man det definitivt när man gick därifrån. 2 timmar av andning och stretching (hmm.. stavas det så?) gjorde att man var helt varm och mör efteråt. Jag hoppas att jag får en barnmorska som är som hon som håller yogan när jag ska leverera. När jag kom hem och la mig vaknade bebb och sprattlade runt som aldrig för :) Helt sjuk känsla egentligen.....men samtidigt helt underbar! Kul att sambon då kan vara med på ett litet hörn.

På tal om sambo... jag har kommit på att jag har världens bästa. När jag kom hem igår var köket städat, maten lagad till matlådan och handfatet inne på badrummet skurat. Han är en ängel (med glorian på sned)

Inga kommentarer: