tisdag 26 augusti 2008

tjo och stim

Äntligen är man hemma och har lite mat i magen. Till middag blev det köttfärslimpa med sås, potatis och lingonsylt toppat med dagens järntablett :) Min kärlek lagade såsen... tyvärr var såspåsarna i förpackningen redan öppna så nästan allt pulver hamnade på golvet. Egentligen borde man gå tillbaka till maxi och klaga men vem orkar tänka på det när det finns så mycket annat att tänka på.


På jobbet hade vi kul idag :) Jag har en "blomma" på mitt skrivbord som olyckligt blivit död under min semester. Jag har försökt att återuppliva den men endast ett par gröna skott i botten lever. Min kamrat till höger tyckte att jag bara kunde ta bort det som var dött ha ha ha.




1 kommentar:

Emma sa...

haha, stackars blomma. Hoppas den hinner leva upp innan du går hem på mammaledighet.
Blev jätte hungrig när jag läste ditt inlägg och kom på att jag inte ätit mer än frukost idag:P men klockan är ju bara 23.13:P så då går jag o äter nu.
Kram Emma