fredag 22 augusti 2008

Sovmorgon

V 33+2



Idag hade jag sovmorgon eftersom jag inte börjar förren klockan 14. Klockan halv åtta gick jag upp definitivt :) Jag går numera inte upp bara en gång varje morgon utan gärna fem gånger på en natt. Ändå har jag haft tur som ändå kan som kan sova utan att lägga en massa kuddar mellan knäna.



Efter frukost bestående av mackor med leverpastej (järn är bra :) ) och kaffe gjorde jag Världens godaste müsli. Det är så mycket godare och billigare att göra egen! Tar inte särskilt mkt tid heller. Dessutom vet man vad som är i. Tack Emma-vännen för receptet!



Nu börjar mitt arbetspass. Tänk på mig som måste sitta här fram till kl 23 ;(

1 kommentar:

Emma sa...

Här har man jobbat på ja. Gud vad förvånad jag blev. En sådan positiv överaskning får man inte var dag.
Så kul att du tycker om receptet:)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Emma