onsdag 27 augusti 2008

Ännu en vecka....

Ännu en vecka har nu gått. Idag går jag in i vecka 34!! :) Tiden går så fort! Samtidigt känns det som en evighet sen som vi fick reda på att vi skulle ha bebbe. Jag hoppas att förlossningen och resten av graviditeten löper på lika bra som det gjort hittils. Svullna händer och fötter, foglossning och ryggont undanbedes vänligt men bestämt! Även sätesbjudning och sugklocka *burr*

Ikväll blir det yoga med förlossningsförberedande övningar. Ikväll är det andra tillfället med yoga och förra gången var det jobbigt men samtidigt väldigt rogivande. Det jobbiga var att stå i hunden och det rogivande var att bara få sitta och andas. Är väldigt glad att jag blev meddragen på detta av min vän och kollega som ska ha bebbe i november.

1 kommentar:

Emma sa...

Shit vad tiden tickar på. Vad kul med yoga:) hoppas du kan hålla på hela vägen fram till förlossning.
Du har en grej att hämta på min blogg:)
Kram