fredag 17 oktober 2008

Bebis!

Bebis har anlänt! Men det kanske ni redan anade :)

Det bidde en Ylvali, 50 cm, 3450 g och helt underbar! Hon kom 12/10, alltså 2 dagar före beräknat datum. Tack gode...någon.. för att jag slapp gå över tiden!

Allt har gått jättebra! Förlossningen tog tid men slutade väl. Jag är innerligt tacksam att jag gick på yoga innan. Andningen hjälpte mig enormt! Det roliga var att det var min yogalärare som sen skrev in mig på förlossningen :) Jag blev så glad!

Nu består mina dagar av amning mest och sen har vi haft en hel del besök. Helgen ska vi bara ägna åt varandra.

Nu vill lilltjejen ha mat. Skriver snart igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Eva! Jag brukar läsa din blogg titt som tätt :-) Hoppas allt är bra och att du och flickan mår bra. Kramar Erika från Aditro.

Frida - Doula i Östergötland sa...

Hej!

Hittade hit genom kommentaren du skrivit i Vickys blogg. Grattis till lilla tjejen! Vilket fint namn!