onsdag 29 oktober 2008

gäsp

inatt ville tjejen inte sova.... hon låg och kved och sparkade och fäktade till klockan 12 inatt.... sen fick hon mat ...igen...och sov i 2 timmar sen mat igen och sen sömn i ytterligare 2 timmar...Jag är så trött att jag inte vet vad jag heter. Häromdagen kallade jag t.o.m sambon för gumman + att jag tycker att hans ansikte ser så stort ut nu när jag i princip bara tittar på lilltjejens.

Kom på förresten att om man som nyförlöst ska läsa Annika Lantz-boken så måste man kunna skratta innan :) Blir jobbigt annars.

2 kommentarer:

Maria Johnsson (ejderos.blogg.se) sa...

Haha, känner igen det där med stort huvud, haha!! Ja och tröttheten kommer troligtvis inte försvinna på länge;) Kram Maria

Emma sa...

Oj 2 missade inlägg. Åhhh vad jag hade velat komma upp imorgon är så jäkla förbannad på detta jävla väder( hoppas du inte läser högt med tanke på den lilla söta, så hon inte får en chock av alla svordomar.)
Ja ja det kommer snart en dag och ett väder och 4 vinter däck så fixar vi biffen. Kram Emma