söndag 5 oktober 2008

dåligt värre

V38+ 4

Vad dålig jag har blivit på att blogga sen jag slutade jobba...ber om ursäkt för det.... Jag får planera in "raster" i min mammaledighet då jag kan sitta och blogga :)

Nu har vi äntligen börjat få ordning hemma i bostaden. Tapeter och lister är uppe och tv:n har hittat sin plats i vardagsrummet. Idag har vi bäddat bebbs säng... så kom ut nu :) Vi längtar efter dig.

Efter yogan i onsdags har det varit riktigt med fart därinne.... trodde på allvar att den skulle komma ut men det var inte mer än bus he he... Ngn yoga blir det nog inte mer dock.... var lite tungt sist. Synd, för de gånger jag har gått har varit jättenyttiga och trevliga. Jag får börja gå på yoga efteråt istället.

1 kommentar:

Emma sa...

där är du ju, fasen vi började bli riktigt oroliga. Trodde du hade fött och allt:)
En annan har ju åkt ambulans för 3:e gången i livet:P Men vi får höras i veckan. Micke är ju sämst på infa när han kan o inte så egentligen borde vi har flerpartsamtal så alla kan vara med o bestämma:P
Saknar dig och var rädd om dig så hörs vi imorgon eller på tisdag.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam o klapp på magen