måndag 6 oktober 2008

Gravidguld

38+ 5

Klockan är 9.45, Jag har precis kollat klart på mitt andra avsnitt av Sex And The City. Jag har fått låna en DVD-box med 6 säsonger av min syster som jag tänkt att jag ska beta igenom. Är jag inte klar innan bebb kommit så blir det amningstv....

Inatt har jag pratat i sömnen.... Jag har alltid ett glas vatten vid sängen och det glaset skulle jag absolut ge till min karl bredvid. Han drog till med att han redan hade ett men det trodde jag inte på. Han sa då till mig att jag bara pratade i sömnen men jag nekade....(Nu vet jag ju att jag faktiskt gjorde det men då var jag säker på att jag inte gjorde det)Jag har drömt konstigt oxå i två nätter i rad.... please låt mig få sova en natt utan knas i skallen.

Förutom att vi bäddade bebbs säng igår så fixade vi oxå sängskydd till våran egen... så som sagt var... kom nu bebisen! De senaste dagarna har jag faktikst haft som lite mensverk fram och tillbaka. Sign någon?

Just nu är jag hungrig konstant.... mest sugen är jag på "Gravidguld" (Nachochips m chilismak) Jag gjorde hallongrottor igår och tom jag åt av degen! Annars är det jag som får slå fingrarna på sambon.

Inga kommentarer: