torsdag 9 oktober 2008

Förvärkar

V39+1

Idag har jag fått känna av förvärkar... eller så är de riktiga :) Hade varit coolt att få bebb innan kl 24 inatt eftersom farmor fyller idag.

Jag och min syster har idag varit inne och sniffat (bokstavligen) på leksaker inne på Babyland. Snacka om nostalgi! Barbies, My Little Pony, Bebisar med äkta bebislukt...Jag ville vara liten igen för att få leka med dessa saker. Det är nog inte döden om jag får en liten dotter som älskar rosa och barbie. Jag älskade barbie när jag var liten men har ändå blivit förståndig och smått hysteriskt feminist vad gäller vissa saker. Men samtidigt som jag älskade barbie så älskade jag Heman och Lego.....svårt detdär. Förutom barbies och bäbis tittade vi även på Brioleksaker. Så söta och så bra! Träleksaker är det jag vill att min bebb ska få leka med. Inga plastsaker från Mc Donald´s som går sönder bara man tittar på dom.

Nu ska jag gå och vila och hoppas att en bebis snart föds.

5 kommentarer:

Emma sa...

ojojoj så spännadne. Micke sa att du känt av att lite grann. Håller tummarna för att den ska hoppa ut nu.
Håller med bojkotta Mc.
Kram Emma

Anonym sa...

ja,ja,ja lite förvärkar. Den 21/10 smäller det. Nä, skämt å sido. Hoppas att den kommer på besök snart, ska bli så spännande. Här är det livat värre i magen, tror att den övar på kullerbyttor. Sköt om dig. Stor kram från Angelica

Anonym sa...

Oj då....händer något mer???? Lycka till!! Kramis

Emma sa...

hmmmm...man vill ju inte ringa o tracka er nu, eller jo det vill man ju, men är inte uppfostrad så. VÄNTAR på att få veta hur det går. Och för var dag utan inlägg blir jag bara nojjigare o nojjigare.
KRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM

Anonym sa...

Ja nu är jag allt nyfiken:)