onsdag 8 oktober 2008

Kallt

V 39 +0

Nu är hösten här på riktigt riktigt! Löven är gula och i morse fick jag skrapa bilen för första gången :) Just nu sitter jag med ett stoort plåster på handen... var tvungen att ta ännu ett blodprov eftersom barnmorskan inte kunde sticka mig första gången...Mina armar går det av ngn anledning inte att hitta ngt blod i så nu får jag dras med ett blåmärke på handen i 2 veckor...skoj

Vecka 40 går jag in i idag!!! Grattis bebb! En vecka kvar. Jag vill inte behöva skriva att jag går in i vecka 41. Med jag vet då en som skulle bli nöjd...En som tippat på att jag ska föda 21 oktober. Någon som har ett bättre förslag?

Idag ska jag få finbesök så jag ska baka äppelpaj. Blir nog vanlijsås till. Smaskens :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh bara en vecka kvar! Då kan ju liten komma när som helst!! Vattnet gick en vecka innan bf för mig. Spännande!!

Anonym sa...

som sagt inte före den 21/10. Moohahahhah

Emma sa...

nä går du över tiden blir det bara med någon dag max. kram Emma