tisdag 7 oktober 2008

fixerad

V38+ 6

Igår var vi på besök hos barnmorskan. Förhoppningsvis det sista. Vi har ett till möte inplanerat en vecka efter bf men det vill vi inte gå på. Allt såg normalt ut och nu hade bebb fixerat sig! :)Den ligger i startgroparna nu.....Min vikt ligger just nu på 94.....!!!!!!!! 6 kilo från 3-siffrigt. Barnmorskan verkade inte tycka att detta var konstigt alls, hon påpekade bara att min mage är välfylld.

Inatt har jag terroriserat min sambo med prat i sömnen och snarkningar... jag som aldrig brukar snarka....Vid ett tillfälle hade jag sagt att "det är dags nu" och han trodde ju givetvis att jag menade att bebb skulle komma... men det jag menade var att det var dags att sova. Han hade agerat hur lugnt som helst och det känns ju bra.

ja.... nu är det bara en vecka kvar till bf. Sambon har gett mig godkännande att dammsuga igen :) innan har han varit orolig att det skulle sätta igång mig men nu vill vi ha ut bebb! Kanske lika bra att springa några ggr extra i trappen och putsa fönster he he

1 kommentar:

Emma sa...

vill oxå att hon ska komma NU. Men Nu då ....elller nu då??? hallå vi vill träffa dig (till bebben)
Herre gud vad du pratar i sömnen får stackars Mister J sova någonting?? :)
Kram Emma