tisdag 30 september 2008

internet

V37+6

Nu har jag äntligen fått igång mitt internet igen. Det var inte ett dugg svårt men tiden har inte räckt till. I söndags tapetserade vi nästan klart hela vardagsrummet. Mina fötter var stora som ballonger på kvällen.... Nu har min karl förbjudit mig att pula för mkt här hemma. Det är svårt när det ser ut som hell... Nu tvättar jag och gör müsli istället. Men 15 oktober (dagen efter BF) är det ok för mig att börja dammsuga och putsa fönster igen, då ska ungen ut he he

Mammaledighet is the shit har jag kommit på. Helt underbart att få läsa tidningen ifred, äta frukost i lugn och ro och fundera på vad för mys man ska ägna sig år under dagen. Idag blir det föräldraträff. Jag ser framför mig hur vi kommer sitta i en ring på golvet och andas med våra partner men inser att det nog inte kommer att vara som i alla amerikanska serier och filmer. Vi ska vara där mellan 13 och 15.30. Vad ska vi göra under dessa timmar??

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej, ska du ha bebis?? Vad mysigt!!! Snart dax ser jag! Jag bloggar också ejderos.blogg.se (måste ha lösen, jag kan skriva det på facebook) GRATTIS! Kram från din fd. Tradimuskollega Maria (hon med tarotkorten...hehehe!!)