fredag 5 september 2008

snurrigt värre

Jag har börjar göra saker som jag klagat över innan på att min sambo gör.

Inatt fick stackarn gå upp mitt i natten och stänga frysen eftersom den stod och pep. Någon (jag) hade inte stängt den ordentligt. Nu är den inte alls frostfri som den egentligen ska vara... :( I onsdags glömde jag mina byxor på yogan eftersom jag bytte om där... jag har bara två par så nu har jag mist 50% av alla mina par byxor. Tur man har tvättmaskin. Jag glömde även att låsa innan jag for till jobbet igår. I övrigt tänker jag myyyyycket låååångsammare nu och säger konstiga saker.. Hur ska det gå sen när jag ska amma? IQ sengångare.......Min sambo bara skrattar och är glad över att vi nu är på samma nivå he he

Läste idag fotbollsfruns Amelia-krönika och kände igen mig :) Klicka här för att komma dit.

Inga kommentarer: