onsdag 10 september 2008

oooops

V36+ 0

Skrev ju om mitt lilla missöde igår med bilen och garaget. När jag kom hem igår ligger det en extranyckel till garaget på bänken där jag letade! Ska man skratta eller gråta? Hade jag kollat en gång till hade jag sluppit bussen :P Men men det var nog meningen att jag skulle åka buss ändå för jag hittade en plånbok i busskuren som ngn tappat. Jag fick fram numret till ägaaren och blev några timmar senare ägare till 100 kr i hittelön :) Täcker mer än väl busskostanderna.

Idag går jag in i vecka 36!! Det känns dock som att tiden går långsammare och långsammare för varje vecka... men i och med flytten nästa vecka kommer nog tiden att flyga fram. Just nu håller jag på att tvätta allt som tvättas kan. Inget smutsigt ska in i nya boningen! Alla gardiner och tavlor är nerplockade så nu har vi ett härligt eko hemma :)

1 kommentar:

Emma sa...

haha som det kan gå. Jaja som du skrev var det väl tur i oturen att du åkte buss pga av plånkan:)
Vad du håller på att dona, förstår du inte att risken att "den" kommer mitt i flytten är STOR då:) eller är det det som är tanken:P
Kram Emma