onsdag 3 september 2008

5 veckor kvar

Idag går jag in i vecka 35!! Bara ett stenkast ifrån delivery :) Och eftersom det är onsdag idag så är det även yoga. Tyvärr hinner jag inte hem innan den börjar så jag kommer komma dit med andan i halsen.

Klockan 7 började jag mitt arbetspass.... åkte hemifrån kl 06:15.... Alla andra verkade tänka samma tanke som jag för jag var minsann inte ensam på vägen. Som vanligt var alla även jättestressade och skulle fram först. Självklart var det även ett långsamtgående fordon ute på motorvägen så att alla tvingades köra i 60 trots att det var 110. Varför väljer man motorvägen om man kör ett trögt fordon typ traktor??? Sen blir jag så irriterad på alla karlar (ja, det är bara karlarna som kör som idioter) som gör puckade omkörningar eller som kör ut mitt framför en i rondellen. Sen säger de att tjejerna är så osäkra i trafiken.... konstigt när man varje gång är rädd att man ska bli prejad av vägen.

Amen

3 kommentarer:

Emma sa...

halleluja:)

Hagbacken sa...

Åhh såg din härliga bild på magen då jag var inne hos Emma och kommenterade..så jag var tvungen att titta in till dig..har själv tre stora barn..men minns graviditeterna som om det vore igår!

Din mage ser såå härlig ut..ska kika in här, då jag tycker det är roligt att följa graviditeter...

Lycka till//Kram Linda

Hagbacken sa...

Är det ok förresten om jag länkar t dig i mitt nästa inlägg, och tipsar fler om denna sida?//Linda