lördag 27 september 2008

Sista timmarna

V37+3

Nu sitter jag här på jobbet och betar av mina sista timmar. Känns helkonstigt att inte komma tillbaka hit på ett bra tag. Det ska samtidigt bli sååååååå skönt att bara få göra ngt helt annat. Vara med på en helt ny resa.

Tapetseringen är helt klar nu i sovrummet och jag är så stolt över att vi klarade av det själva. Mina fötter vittnar mer än gärna om det....snacka om klumpfot. Nu ska vi bara fixa vardagsrummet oxå.

Det känns fantastiskt att det nu bara är ett par veckor kvar tills man får träffa det lilla pyret som busar runt i min mage just nu. Jag sitter och läser andras förlossningsberättelser på nätet och undrar hur det kommer att bli. Farmor och farfar ska ställa upp och skjutsa mig och karln till BB. De bor bara ett stenkast ifrån oss. Rätt häftigt att de ska hjälpa oss få fram nästa generation.

Inga kommentarer: