måndag 8 september 2008

MVC-time

V35+5

Helgen som gått gick i 110 km/h. Lägenheten ser ut som crap eftersom vi spacklat väggarna och snart ska smäcka upp tapeter. Saker står huller om buller. Gissa om jag vill boa!! Det bara kryper i min snart 90-kilo tunga kropp. En vecka kvar tills vi får nycklarna till nya lyan och vi så smått kan flytta. Tyvärr går det inte in så mycket i en Polo så det mesta får vänta ytterligare en vecka.

Idag bär det av till MVC igen. Samtidigt som man längtar efter varje besök så är det lite läskigt oxå. Tänk om ngt inte skulle vara normalt? Idag måste jag dessutom ta ett nytt blodprov eftersom jag är rH- .Första gången jag skulle ta blodprov på MVC blev jag stucken 4 ggr i armarna och minst lika många gånger på händerna och de fick ändå inte ut så att det räckte. Det blir spännande att väga sig med :) Och det hjälper inte att titta på tv4-sport när de visar det där träningsprogrammet om Skylab. Inte så att jag är rädd att gå upp i vikt. Den mesta vikten har lagt sig på maggen, men jag är sååååå sugen på att träna och komma i form. Skönt att man har yogan så att man inte känner sg alltför passiv.

Nu har jag endast 3 arbetsveckor kvar till hemgång. :D

Inga kommentarer: