tisdag 9 september 2008

stress

Nu har jag gjort ännu en snurrig sak... låst in garagenycklarna i bilen... som står i garaget. Sambon åkte före mig i morse och har givetvis den enda extranyckeln. Ingen bil för mig idag... fick ta bussen och kom då en halvtimme försent :( den halvtimmen måste jag ta igen nu i eftermiddag + att det blir buss hem oxå. *grrrr* Min kisseblåsa är alldeles för liten för sådana hära äventyr. Den "lilla" krabaten i min mage som dessutom ligger och trycker emot blåsan är visst inte så liten heller fick vi veta igår hos barnmorskan. Bebb väger för tusan redan 3500gr! Kom ut lille vännen redan nu är du snäll :) Bra dock att den växer och mår gott.

2 kommentarer:

Emma sa...

Men gumman då. Tycker inte du ska åka buss. tycker du borde fått ledigt när det blev som det blev:) synd att inte jag är din chef:P
Shit är den lille/lilla så stor redan. Vi längtar efter "den", kan du hälsa "den" det:)
Och vi MÅSTE boka in en hleg snart.
Kram

Emma sa...

du, lite bilder för uppdatering för oss i mörka småland hade varit kul:)