torsdag 25 september 2008

Godmorgon!

V 37+1

Med idag räknat är det bara 3 arbetsdagar kvar. Jag kan nästan ta på mammaledigheten! Igår var jag på yoga. Jag har inte varit där på två ggr och det märktes så tydligt att min mage växt sedan sist. Av de som går på onsdagskvällarna är det nu jag som står på tur på föda-barn-listan. Börjar kännas ruskigt verkligt. Min sambo som var hemma och tapetserade fick för sig att jag skulle vara tillbaka lite över sju även fast yogan slutade klockan 20:00. När jag kom hem hade han ringt min mobil upprepade ggr, hans familj som hjälpte till med tapetseringen var jätteoroliga och han hade ringt min syster för att fråga om jag var där. När jag väl kom hem skulle han nästan precis lyfta luren och ringa till BB för att se om jag var där. Stackarn.....

Ikväll lämnar vi över nycklarna till gamla lyan til de nya ägarna. Så skönt att få det gjort. Nu slipper vi åka tillbaka till den där svennebyn där de enda invandrarna består av pizzeriaägarna.

1 kommentar:

Emma sa...

haha, stackars Janek. Förstår hans oro. Fasen vad tiden går fort. Vi måste prata ang vår resa till er. hörs imorgon.
Kram Emma