torsdag 11 september 2008

:/

V36+1

I förrgår gick jag och skröt över hur lite förskyld jag varit under min graviditet mot vad jag varit innan. Idag har jag såååå ont i halsen... och är sååå trött. Trist när man bara har några veckor kvar på jobbet. Kravlade ändå upp 04:00 i morse och satte mig i bilen till jobbet. Nu sitter jag här med en burk honung på skrivbordet och försöker hålla mina ögon öppna.

Igår kväll kollade jag på idol. Tycker att det faktiskt är lite bättre nu när inte kirsti och de andra inte är med. Synd bara att de mest visar de som inte går vidare. De som är så pinsamma att man vrider sig av skam hemma i tv-soffan.

1 kommentar:

Emma sa...

går du fortfarande upp kl 4!!!!!!! du är ju smått galen.
Det är alltid så när man utalar något högt så slår det dubbel mot en tillbaka.
Tycker det är roligt att titta på dom som går till idol och "tror" dom kan sjunga, men trordom det på riktigt???? det kan dom ju inte, någon slags självinsikt har man väl. Jag har ingen själv insikt, men 2 barn som talade om bara 1 år att jag helst inte behövde sjunga godnatt sång för dom:)
Kram emma