onsdag 17 september 2008

Månad 9

Idag går jag in i månad 9!!Nu kan jag kalla mig höggravid faktiskt. Enligt pampers ska nu humöret åka berg- och dalbana och bebb ska väga ca 3 kilo....Jag har fortfarande inte känt av en enda förvärk och det känns konstigt att min kropp vet vad den ska göra för jag har då ingen aning. Det är bara att följa med. Nu kanske man ska fundera på att skriva ett förlossningsbrev.Men vad ska man skriva? Kanske att man inte vill ha ont och att allt ska vara över på en timme och att man inte ska behöva sys efteråt? ;) Jag får nog fundera lite till...

Usch vad det suger att vara hemma och sjuk... Min själ klättrar just nu på väggarna. (Min kropp skulle aldrig kunna följa med pga tyngdkraften) Jag har försökt att titta på film, Blood Diamond, men den var inte tillräckligt bra. Jag längtar nästan till jobbet i morgon.... Hur ska det gå för mig att vara mammaledig när jag inte klarar av 2 dagar ensam hemma? I-lands problemet nr 1 idag.

1 kommentar:

Emma sa...

haha, nä det stämmer nog tyvärr att själen får klättra ensam:)
Kommer inte dra ner MER än vad jag redan gjort på bloggandet. Eller får jag helt enklet blogga på morgonen i stället för kvällen:)
Det kommer gå bra att vara mamma ledig då är du ju inte ensam, och någon kommer vilja ha hela din uppmärksamhet.

Kram Emma