fredag 12 september 2008

Jaaaa!!

Det är så att mina ögon tåras! Malin "Fotbollsfrun" Wollin har äntligen fått sin bebb! Kolla in här. Snart är det min tur. Vet att jag blev så glad att hon oxå var gravid samtidigt som jag. Hon skriver så kul...Jag måste köpa hennes bloggbok när jag får råd. (Har du gått in på Vulkan.se än Emma? Jag vill ha din bok snart :) )

De flesta som känner mig vet att jag har ett intresse för det "övernaturliga". 25 oktober (när jag för läääänge sen fött barn) kommer Terry Evans till Linköping. Han är mitt favoritmedium! Men sååå dyrt... 890kr. Hade jag inte varit nybliven mamma då hade jag nog ändå gått. Förresten så börjar "Det okända" igen 17 september. Jag kommer inte missa ett enda avsnitt på hela säsongen.

Förövrigt så är det mobba-eva dagen på jobbet idag. :P Jag ska ge igen!

Inga kommentarer: