tisdag 2 september 2008

;(

V34+6

Jag kom på en sak idag.... När jag kommer tillbaka till jobbet om ca 7 månader kommer nästan alla jag umgås med vara borta. ALLA här är gravida. Min sambo får umgås med dom istället när han är hemma :)

Något annat jag funderat på är sammandragningar..... jag har inte haft en enda och har nästan börjat bli orolig. Kommer min livmoder verkligen veta vad den ska göra om 1,5 månader? Börja träna tack! Fick dock oxå veta idag att om man är förstföderska är det inte säkert att man får förärkar. Och sen är dom inte sååå sköna heller direkt, har jag hört.... Man hittar alltid något att oroa sig för som gravid.....

1 kommentar:

Emma sa...

jasså du, vad du får höra mycket:) Jag har inte hört hälften av vad du berätta och jag har ju ändå fött 2 barn.

haha, ja Mister J lär få äta en del kakor med alla hemma mammor:)
När ska vi komma till er???
Kram Emma