onsdag 24 september 2008

V 38

Idag går jag in i vecka 38! Min kroppsliga status är stor, fluffig otymplig... men vad gör det när jag är så nära! Med denna dagen räknad så har jag 4 dagar kvar att jobba. Ska bli sååå skönt att vara ledig ett tag sen och även om jag längtar efter att få träffa bebb så hade det varit skönt med en veckas pulande och donande hemma. Bilstolen är hemma och står redo att användas. Den är hyrd ifrån if och vi fick den hemskickad per post. Väldigt smidigt.

Inatt har jag sovit jättegott! Är så glad över det. De nätter jag fått sova utan att ens vakna en enda gång är lätträknade. T.o.m innan jag blev gravid var jag en nattkissare. Dock har jag en förmåga att prata i sömnen. Nästan varje natt efter att jag sovit en halvtimme sätter jag mig upp och säger godnatt igen till min sambo helt omedvetet. Vart får man allt ifrån?

Inga kommentarer: