fredag 19 september 2008

aj aj och gäsp

Igår körde jag och min älskling igång med den nya lyan. Snälla skjut mig och jag någonsin uttalar orden "Jag vill ha tapetborder"! Jag stod i minst fyra timmar på en något ostadig pall och försökte peta loss border med hjälp av klägg som man kan göra papier maché av. Det gick ganska bra ändå men lite drygt var det. Jag har ont i min högra hand efter att först ha stått och penslat på klägget och sen stått med spackelspade i högsta hugg. Klockan halv nio gav vi upp igår och vi var i säng klockan tio... upp innan tuppen klockan 4 för att börja jobbaklockan sex. Efter jobbet ska jag hem och fixa mat och sen till lyan igen för att spackla. Min sambo gillar INTE att jag är en tidsoptimist.... jag trodde faktiskt på allvar att vi skulle vara klara ikväll för att tapetsera.......... HA HA HA! Oj vad glad han är på mig :) I morgon ska vi ju flytta in alla sakerna....vilket jag bestämt.... kaos... men allt löser sig säkert. Bara bebb stannar kvar lite till.

Inga kommentarer: